7 Ağustos 2016 Pazar

Pantene Argan Yağlı Elıxır

Merhaba millet çok çok uzun zamandır bloguma yazı girmedim biliyorsunuz çünkü canım girmek istemedi :DD yani ne bilim sıcaktı falan sınavlar derken girmek istemedim ama artık girmem gerektiğini anladım.Bir sürü şey kullanıp durdum tabi bu geçen zaman içinde ve onları yazmak değerlendirmek çok istiyorum.
İlk olarak şu sıcak yaz günlerinde,güneşten,denizden,havuzdan en çok zarar gören yerimiz saçlarımızla ilgili güzel bir öneride bulunmak istedim.Pantene'nin argan yağını zaten duymuşsunuzdur biraz geç kaldım yazmak için ama ne yapalım artık olsuun benimde yorumum eksik kalmasıın dimii


Benim saçlarım çok kuru herhalde en büyük problemi budur.Hep böyle yumuşatıcı bir şeyler arıyordum. Kuru olduğu için tarayamıyordum bile. Hadi onu geçtim bir erkek gelse elini saçıma atsa eli saçımda kalsa ??? Bu tür korkunç senaryolar istemediğim için araştırmalarım ve denemelerim sonucu şuan en çok begendiğim ve severek kullandıgım Pantenenin argan yagıyla karsılaştım.
Benim gibi saçları yıpranmış ve kurumuş saçların kurtarıcısı olabilir.



Özetle
Mükkemmel bir ürün diyemem çünkü etkisi çok uzun süre sürmüyor. Ama çok pahalı bir üründe olmadığı için rahatca bittikçe alınıp kullanılabilir.
Çok uzun sürmese de etkisi bir süre sürüyor sonuçta.
Ve mis gibi kokuyor saçınız da bir sorun yoksa bile ayrıyetten kokusu için bile sürebilirsiniz.
Saçı kesinlikle yağlandırmıyor eğer yağlandırır diye korkuyorsanız korkamayın bende ilk yağ sonuçta yağlandırır herhalde dedim ama sürer sürmez saçta kuruyup gidiyor sanki yağlı hissi hiç kalmıyor. Sadece güzel yumuşaklık hissi kalıyor.
Bence özellike şu günlerde kullanın derim denizden çıktıktan sonra iyi gelecektir :)
Kullanımı da çok basit
Zaten şişesi çok kullanışlı elinize biraz alıp kuru saçınıza dışarı çıkmadan bile sürebilirsiniiizz :)

Bir yan etkisi oldu mu diye sorarsanız hiç olmadı yani kabarma,elektriklenme yağlanma gibi şeylerin hiç biri olmadı haberiniiz olsun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder