8 Şubat 2016 Pazartesi

Kitap Önerisi

Merhaba Millet bugün de bir kitap önerisi paylasayım dedim :) Hep kozmetik kozmetik güzel tabii ama okuduğum kitapları da paylaşmak istiyorum çünkü kitap önerisiyle ilgili blogları çok seviyorum çok bilgilendirici oluyorlar aynen kozmetik gibi :)
Bende arada sırada da olsa beğendiğim kitapları yazayım dedim umarım bir faydam olur :)


Arkeoloji öğrencisi olduğum ve bu bölümde çok fazla teorik kitap okumaya dayandığı için genelde bu tarz kitaplar paylasacağım gibi görünüyor :D Ama olsun belki aranızda ilgilenen vardır eminim yardımcı olurum ve zaten normal roman falan da paylasacağım okumaya fırsat bulabilirsem :)))

Bugün size önereceğim kitap bir roman kadar herkese hitap etmese de aslında çok ama çok
beğendiğim bir teorik kitap. İsminden de anlaşılumacağı gibi İnsanın evrimini anlatıyor taaaa en başlardan beri :) O kadar çok insan türü var ki çok karıştırılıyor ama bu kitap çok güzel anlatmış. Çok fazla ayrıntılı değil tabii benim için değil ama genel olarak bilgi isteyen birisi için gayet ayrıntılı aslında.
Çok resim olmaması beni üzdü var ama çok az :( Bu tarz konularla resimlerle daha akılda kalıcı oluyor çünkü.
Evrime inanan ve inanmayan var tabii ki ama her iki grup içinde öneriyorum inanan zaten bilgilenmek için okusun inanmayan da kültürlenmek için okuyabilir :) Aslında çok da gerçekten uzak bir kitap değil eminim seveceksinizdir. 
 O yüzden lütfen kötü yaklaşmayın bence insan her tarz kitapları okumalı diye düşünüyorum ben :) Her kitaptan öğrenilecek bir şey vardır.
Her neyse işte :) İlgisi olanlara öneriyorum gerçekten zor biri dili de yok bu arada gayet anlaşılır arkeoloji öğrencileri için hazırlanmış bir kitap değil yanı herkes okuyabilsin diye zor bir dille yazılmamış.
Umarım güzel bir öneri olmuştur :) dediğim gibi arada yazmak istiyorum daha çok teorik kitaplar olsa da nolcaak ya seven illa ki vardır :D Zaten kitap önerisi paylasan blogların işine kapmak istemem hehe :D Onlar eğlenceli ben sıkıcı kitaplar paylasırım işte :( :)
Allahım ne çook uzatıom been!!


8 yorum:

  1. Evrime inanmıyorum ama neyi nasıl anlatmışlar merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk insanların yaşamı ve homo sapienslere yani şuanki türümüze kadar olan sureci anlatıyor. İnanmayabilirsniz tabi :) Ben bu tarz kitaplar okumak zorunda olduğum için en çok bu tarz önerebiliyorum :D

      Sil
  2. Merhaba, blogunuzu takibe aldım, sizi de beklerim http://tupbebekseruven.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Guzel bir kitaba benziyor genel kultur olması icin alınabilir.bir cırpıda bitmesine gerek yok zaten bitince uzuluyorum 😭😄

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar güzel bir dal seçmişsiniz, arkeoloji heyecan vericidir diye düşünüyorum. Bende bu aralar "Musa ile Akhenaton" u okuyorum. Roman değil, kafa yorup yazılanı dikkatle okuman gerek yoksa anlamsız oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saolun :) Ah bide değeri bilinse:( Aynen iyice okumak gerekiyor.

      Sil
  5. Böyle kitaplar ilgimi çekiyor benim.. Evrime inanmıyorum ama Türlerin Kökeni'ni de okumak istiyorum, her ne kadar inanmıyorum desem de bu teorinin temellerini, sebeplerini ve açıklamalarını öğrenmek istiyorum. Ondan sonra inanıyorum ya da inanmıyorum demek daha rahat olacak çünkü :D Bu kitabı da not ettim, öneri için çok teşekkürler :')

    YanıtlaSil