11 Şubat 2016 Perşembe

Kadınların Problemleri-Cassandra

Herkese Merhaba C-Cassandra'yı tanıyor musunuz bilmiyorum ama tanımanızı öneririm kadınlar hakkında komik,güzel,gerçekci çizimler yapıyor. Tumblr hesabını takip ediyorum bende sizde ordan takip edebilirsiniz.
http://c-cassandra.tumblr.com/
Kadınların Problemleri diye çok komik çizimler yapmış kendisi her birinde kendimi gördüm ve sizle paylaşmak istedim bazılarını :)İngilizcem çok iyi değil fakat ç
evirebildiğim kadarıyla işte o güzel resimlerden bazıları.







1-Tamam,Biraz doğal gösterelim
2-Çarpık oldu.
3-Sadece düzeltelim
4-Biraz dahaa

HER GÜN BAŞIMA GELİYOR BU OLAY :/ SONUÇ:PANDA











Birinden Fotoğrafımı çekmesini istediğimde
1-Neye benzediğini beklediğimde
2-Aslında olan :(






1-You Tube'da makyaj videoları izlerken
2-Vaoov çok güzel hemen denemeliyim
3-Sonra
4-Harikayım!!!





1-Bir Buluşmaya gitmeyeli ne kadar oldu?
2-Oldukça uzun ...

:D :D :D En sevdiklerimden :D



  'GİYECEK HİÇBİR ŞEYİM YOK'

15 yorum:

  1. Bayıldım. Ve de çok güldüm. Şu eyeliner dan sonra rakun benzetmesi çok hoş:)))

    YanıtlaSil
  2. Çok güldüm.. Yazıl bize yaaa

    YanıtlaSil
  3. ahah bende baya denk geliyorum o kirpiklerinize sürdüklerinizi suratlarına kadar sürenleri ehehehe acayip komik oluyor o tipler:P:p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ismi neydi onun yav :D

      Sil
    2. Kipriklere sürülen rimel gözün üstüne sürülen eyeliner :D

      Sil
  4. Çok hos gercekten hepimizin yasadiklari.

    YanıtlaSil
  5. Haha :))) çok eğlenceli çizimler:)
    Bloğuma beklerim sizi sevgiler

    YanıtlaSil
  6. ahh o yastık izli ojelerde ne çektik :))

    YanıtlaSil
  7. Yaa çok komikti acayip güldüm :D Derleme için teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil :) gülmeniz önemli :)

      Sil
  8. Merhaba blogunuzu takipteyim.. :) Banada beklerim dennizkizi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  9. Youtube videoları beni maaf etti :D izliyorum şahane dur yapayım diyorum gelinin kız kardeşi makyajı gözlerden farlar ateş ediyor :)) en iyisi ben kendi bildiğimle devam edeyim

    YanıtlaSil