19 Şubat 2016 Cuma

Haftanın Blogu :Uclu Klavye

Haftanın blogu diye böyle bloglar arası bir etkinlik düzenlenmiş ne güzel de olmus valla :D Bende beni kimse hiçbir şeye mimlemiyor diye üzülürkene baktım ki sevgili Havan Topu beni mimlemiş çok mutlu oldum bunu görüncee :)) Benim şimdi birini mimlemem gerekiyordu kimi mimlesem diye
düşündüm falan çok aday var çünkü :D Çoğu kişinin zaten mimlendiğini var sayarak yeni keşfettiğim bir blogu mimlemek istedim belki kendisinin benden haberi bile yok ama şimdi olacak!! :D
hem kendisi de İzmir'den İzmirli bloggerları daha fazla bulmak istiyorum hemde paylaştığı şeyleri beğeniyorum en son İzmir'de atletle dolaşmışlardı onu izlemiştim bayağı eğlenceliydi kendilerinden bu tarz videolar bekliyouum!! Ve topu Uclu Klavye'ye atıyorum :D
Bunu görürsen cevap yazmayı da unutma hanii o kadar yazdıkk hanii qanqaa :S :S

21 yorum:

  1. ben de İzmirli blogger görünce seviniyorum. Tüm izmirlilerde biraz İzmir milliyetçiliği oluyo galiba :D uçluklavyeye de bakıcam mutlaka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslen izmir değilim burada okuyorum ben ama İzmirli sayıyorum artık kendimi :D

      Sil
    2. Aynen öyle :) bende okuyorum memleketim gibi görüyorum.

      Sil
    3. @ozgun erdoğdu :) bence de ziyaret etmelisin beklerim ;) İzmirli dayanışması. ;)

      Sil
  2. Yenice okudum ;) çok tesekkur ederim dediğimiz gibi ilk defa görüyorum blogunuzu :) takibe alacağım bilgisayara geçtiğim zaman ;) daha ayrıntılı şeyler yazar ve paylaşımın bende aynı zamanda etkinlikte güzelmiş daha önce okumuştum ama kim mimler beni demiştim senin gibi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kimse mimlemeiştir umarım diyerek mimledim valla :))

      Sil
    2. İyi etmişsin eğlenceli olacak acaba ben kimi mimlesem :)

      Sil
  3. Bende izmirliyimmmm, bloguna bakıyorum hemen :)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar beni takibe almışsınız bi bakayım dedim iyiki de gelmişim burası çok hoş bir blog bende sizi takibe aldım ama bu mimi anlamadım kendiniz bir blog seçiyorsunuz "haftanın blogu" mu oluyor? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet dağınık anne başlattı mimi :)

      Sil
    2. Evet öyle oluyormuş :)) Bence de iyiki geldiniz! :D

      Sil
  5. Sevdigim ve takip ettigim bir blog. Güzel bir seçim olmus.

    YanıtlaSil
  6. Sinem eline sağlık :) Ben de takip ediyorum Uclu klavyeyi :) Güzel bir seçim olmuş! Senden habersiz birini seçmen de ayrıca yüce bir davranış tebrik ederim :)

    Etkinliğe katıldığın için de teşekkürler!
    Etkinlik müfettişiyim ben bu arada: Canım sayfanın sağında da haftanın bloğuna yer vermen gerekiyor 1 hafta ;) Onu da yaparsan tadından yenmez :D

    Teknik detaylar benim etkinlik yayınımda var.

    Her hafta da yeni bir blogla karşıla bizi ;)

    Eline sağlık! Çok teşekkürler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy bilmiyordum bir deniyeyim yapamazsam da artık kusura bakma :))

      Sil
    2. Yaparsın sen inanıyorum ben sana :D Ne kusuru :) Amaca ulaşması ve haftalık yayında kalabilmesi için :)
      Benim etkinlik yayınımda önerilerde bulundum bakmak istersen: http://daginikanne.blogspot.com.tr/2016/02/haftanin-blogu.html

      Sırf bunun için değil başka yayınlar için de aklında bulunsun ;)

      Sil
  7. Ben kalmışım yahu, hemen gideyim, bilmiyorum sanki, ayyy heyecan yaptım :)))
    Ellerine Sağlık Sinem!!!

    YanıtlaSil
  8. lovely blog dear,
    followed you,PLEASE FOLLOW BACK BACK
    http://melodyjacob1.blogspot.com/
    THANK YOU

    YanıtlaSil
  9. Merhaba mervenin evinde gördüm bloğunuzu ve duydum ki İzmirliler toplanmış dedim ne duruyorum bende gideyim. Ellerinize sağlık. Bende sizi ağırlamaktan mutluluk duyarım. :)

    kurabiyecimiss.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. selam mimlendin blogumdaki son yayına bakar mısın :P

    YanıtlaSil
  11. Interesting and nice blog!!!
    Would you like to follow each other? let me know...and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  12. Hello dear,
    great post!
    Would you like to follow each other on GFC? Follow me i follow back. (If you follow let me know on my blog)
    A hug,
    Angi

    www.mammatoday.com

    YanıtlaSil