6 Şubat 2016 Cumartesi

Blogumun İsmi Değişti

Merhaba millet ben bloğumun ismini değiştirdim ve karışıklık olmasın diye de duyurma gereği duydum :) Sonra Kırmızı bereli değil miydi ya bu demeyin. :) O ismi öyle acele almıştım ama seviyordum sadece bilmemneyle kız gibi isimler çok var diye değiştirmek istedim ve blogun içeriğine de uygun olan makyaj kelimesini kullanmak istedim ayrıyetten Limonu çok ama çok sevdiğim için Makyajlı Bir Limon olduğuma karar verdim daha çok içime sindi bu isim :)
Bundan sonra ismim budur arkadaşlar sizden istedğim blog keşif etlinligine beni ekleyen varsa düzeltebilirlerse sevinirim yanlıslık olmasın. :)
Blog keşif etlinliği olan da keşif etkinlği yazımda yorum atsın da hemen katılayım bu arada :D

Ve bir soru soracağım BAĞLANTILAR kısmına kendi sitemin linkini nasıl ekleyeceğim önceden vardı ama isim değişince gitti ve nasıl yaptığımı unuttum bilgisi olan yazarsa sevinirim :)

5 yorum:

  1. Hayırlı Olsun canım. İçine sinmesi önemli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim aynen :)) Sevdim böyle

      Sil
  2. Hayırlı olsun canım böyle daha güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler begenmene sevindim :)

      Sil
  3. Blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım bayıldım! banada beklerim :) http://nuranseker.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil