10 Şubat 2016 Çarşamba

Blog Tasarımım İçin Benim Tutkum'a Teşekkürler

Herkese Merhaba blogumda ki değişikliği fark etmişsinizdir :) Baktım ben bu blog yazma işini seviyorum blogum  güzel ve düzenli olsun istedim.Oynaya oynaya karıştırmıştım hep :D Benim Tutkum'un tasarımlarını çok beğendim ve hemen kendisiyle iletişime geçtim. Çok güzel yaptı valla ellerine sağlık tekrar burdan ona teşekkür ediyorum :) Biraz da uğraştırdım sanırım kendisini :)
Ama çok yetenekli hemen çok güzel bir tasarım yaptı. Kırmızılı Limonlu bir blog oldu :) Bisikletli kızı da çok sevdim :) Diğer tasarımlarına bakmak için sayfasını ziyaret etmenizi öneririm.
Vallahı şimdi daha çok yazasım geldi yaa :D Ama yanlıslıkla bir şeyleri değiştirirm die çok korkuyorum :)))

http://benimtutkumm.blogspot.com.tr/

16 yorum:

  1. Canım beni tercih ettiğin ve güzel sözlerin için asıl ben teşekkür ederim :) Dilerim bundan sonra çok daha keyifle yazarsın yazıları.Konuştuklarımızı dikkate alırsan hiç yanlış birşey yapmazsın korkma ve tadını çıkar lütfen ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam çıkarırım tekrar tesekkür ederim :) <3

      Sil
  2. Bence de güzel tasarım olmuş :)emeğinize sağlık, sayfasını ziyaret edicem...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel ve ferah olmuş, hayırlısı olsun :)
    Benimtutkum bu işin ustasıdır zaten, onunda emeğine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim zaten sizden görmüştüm ilk :D

      Sil
    2. Canım cok güzel olmuş, benimde tam ihtiyacım olan seyi yapmıs :))

      Sil
    3. Saol canım :) Darısı basına diyeyim o zaman :)

      Sil
  4. Hayırlı olsun, güle güle eskit. :)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş. güle güle yazın :) ilginizi çekerse bende bloguma beklerim
    www.esyspage.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş tasarımınız :-) Keyifle yazın...
    Sizi takibe alıyorum. Ben de beklerim :-)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş teman takipteyim :)

    YanıtlaSil
  8. Cok güzel olmuş tatlim yapanin ellerine sağlık...

    YanıtlaSil