27 Ocak 2016 Çarşamba

The Balm Instaın Swiss Dot Allık



 Merhaba Millet bugün ne zamandır anlatmak istediğim The Balm Swiss Dot allığını anlatacağım. Bu allığı indirimde almıştım ve normalde gerçekten pahalı ama yüzde 50 indirimlerinde filan gayet normale düşüyor fiyatı kalitesine göre düşünürsek zaten çok uygun. O yüzden size indirimde almanızı önereceğim hele de ilk defa alacaksanız.
Benim ten rengim esmere yakın bir renk olduğu için böyle şeftali tonları renkleri kendime ve esmerlere çok yakıştırıyorum. O yüzden bu allığı denemek istedim. Fotoğraflar da rengi tam olarak belli olmuyor ama retricadan çektigim solda ki foto en yakın rengi gerçek rengine. Normal kamera da daha açık gibi duruyor. Böyle mercan şeftali karışık bir rengi var ve gayet güzel. Beyaz tenlilere de çok yakısacağını düşünüyorum.

Allıklar da en büyük sorunum kalıcı olmamaları hemen ucup gitmeleri. The balm allığı da öyle aslında öyle saatlerce kalmıyor tabii ki arada yenilemek gerekiyor. Ama pigmenti çok yoğun gerçekten diğer allıklara göre daha kalıcı olduğunu keşfettim. Allıktan önce iyi bir vazelinle de kalıcılığını arttırabilirsiniz.
Ayrıyetten çok şık bir tasarımı var aynası filan da çok güzel yanınızda rahatça tasıyabileceğiniz bir ürün bu yüzden ucup gitse bile arada yenilemek sıkıntı olmayacaktır. Bazı ürünleri yanımızda taşımak zor oluyor. Çünkü ya kabı kırılıyor kendiliğinde açılıyor iyi kapanmıyor yada allık kırılmış oluyor. Ama The balm'ın allığında böyle bir şey görmedim ve mıknatıslı kabı sayesinde rahatça kapanıyor ve kendiliğinde açılmıyor. Zaten ayrıyetten içine koyduğunuz bir kabı daha var. Resimde görüldüğü üzere :)
Dikkat edeceğiniz nokta ise gerçekten pigmenti çok yüksek ve fırçanızı hafif sürerek bile gayet iyi bir şekilde kullanabiliyorsunuz. Fırçanıza çok alırsanız palyaço gibi olmanız mümkün :)) O yüzden size bayağı bir gidecek bir ürün. Fırçanızı sürdükten sonra fırçanızı hafif sallayın öyle sürün derim gerçekten rengini çok iyi veriyor :)



Simli mi değil mi diye soracak olursa ben simli ürünlerden nefret ediyorum azıcık bile sim olsa süremem fazla. İlk alırken bana simli gibi gelmişti aslında çünkü o kadar sinir oluyorm ki simli ürünlerden magazalara gittiğimde ışıktan dolayı her şeyi simli sanıp almıyorum :)
Bunu da öyle sanmıştım ama kesinlikle rahatsızlık verecek bir simi yok hatta sim yok zaten yanagınıza güzel bir parlaklık veriyor sadece :)
The Balm Swiss Dot Allığı ile ilgili deneyimlerim bu şekilde yine merak ettiğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz yorumlara. Umarım yardımcı olabilmişimdir.
Sevgileer
XOXO

5 yorum:

  1. Hot Mama'yı kullanıyorum. İnanılmaz memnunum. Tavsiye ederim size de :)

    YanıtlaSil
  2. hot mama the balmın en sevdiğim allığım yanlış hatırlamıyorsam of your hand paletımde bu renkde wardı cok kullandıgım soylenemez ama the balm urunlerı pıgmentasyon acısından oldukca ıyıler :)

    YanıtlaSil
  3. The Balm'ın ürünleri çok beğenerek kullanıyorum zaten güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, blog keşiften geliyorum sizi takibe aldım. Bende bloguma beklerim. :)

    Balm instain allıkları kullanmadım bu rengide hoşmuş. Frat boy, hot mama falan var bende.

    YanıtlaSil
  5. The balm ve alliklari bence hepsi cok basarililar

    YanıtlaSil