17 Ocak 2016 Pazar

Acnecinamide Temizleme Jeli


 Merhaba millet bugün sizlere Acnecinamide ( Yazması zor) isimli yüz temizleme jelini anlatacağım. Eeee makyajları yaptık tabii nasıl çıkacak bunlar?
Benim şuanlık severek kullandığım bir ürün bu temizleme jeli biliyorsunuz ki sadece makyaj çıkarmak için değil gün içinde hiç makyaj yapmamış olsak bile sabah uyandığımızda ve akşam yatarken ki özellikle akşam yatarken cildimizi temizlemeliyiz çünkü o çok hassas ve her şeye sivilceler siyah noktalar bayağı bir meraklı ciltlerimiz bu konuda '' Hmmm hemen bir sivilce çıkartayım da uğraşsın dursun eziikk' diyor bence. :(

Her neyse Acnecinamide benim için çok güzel bir temizleyici oldu. Makyaj çıkarma konusunda mükemmel diyebilirim hiçbir şey kalmıyor yüzünüzde. Tabii bol suyla yüzüne masaj yaparak yıkayınca. Gün içerisinde de yıkadığımda ne zaman yıkasam sanki yüzüm daha parlak daha temiz oluyormuş gibi hissediyorum.
Şimdi beğendiğim ve beğenmediğim taraflarını şöyle bir sıralayalım daha iyi anlayacağız.

Beğendiğim:
-Makyajı çok güzel temizliyor.
-Yüzüme canlılık veriyor güzel bir his bırakıyor. ( parlaklık temizlik )
-Kokusunda bir sorun yok gayet güzel
-Hayvan dostu bir ürün hayvan deneyleri yapmıyor.Üstünde ki tavşandan da bunu anlayabilirsiniz :) içiniz rahat rahat kullanabilirsinşiz.
-Dermotolojik olarak test edilmiş.
-Özelliklerinden birisi yağ dengeleyici ve bu konuda çok olmasa da iyi diyebilirim.
-Yağlı ciltler için kesinlikle önerebileceğim bir ürün.

Beğenmediğim :(
-İlk olarak sivilce konusunda çok hüsrana uğradım.Çünkü sivilce karşıtı bir jel söylediği özelliklerden birisi bu ama ne yazik ki bu konuda başarılı bulamadım çünkü yüzümde sivilce çıktı yine. Çok sivilceli bir yüzüm yok ama olanları da götürmedi ve yeniler de çıktı engellemedi işin aslı.
-Cildi kurutmaya meyilli bu yüzden kuru ciltler daha sonrasında nemlendirici kullanmalı
-Yağlı ciltler kullanmalı daha çok kuru ciltler değil.
-Siyah noktolara içinde iyi geleceği yazıyordu ama öyle olmadı.

Kısaca ben bu ürünü sırf makyajımı güzel çıkarıyor diye kullanıyorum sivilceymiş siyah noktaymış o konularda başarılı değil. Bir gün bulacağım hepsini yapan bir jel.

Evet güzel bir ürün ama en iyisi değil 10 üzerinden 6 verebilirimçEn iyisini bulana kadar arayışa devam ama şimdilik Acnecinamide ile birlikteyiz :)

Kullanımı şu şekilde:
Yüzünüzü ıslattıktan sonra temizleme jelini ince bir tabaka halinde hafif masaj yaparak uygulayın.Hafifçe köpürüne kadar masaj yapmaya devam edin ve su ile iyice durulayın

Bu arada 100 üyeyi geçtiğim için yakında bir çekiliş yapacağım ve ve içine bu üründen de koymayı planlıyorum.O yüzden takipte kalın çekilişe katilinn :))
Sevgiler <3 
xoxo

15 yorum:

  1. Canım çok güzel anlatmışsın :)

    YanıtlaSil
  2. indirimde almıştım migrostan fena degildi tekrar alabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Migrosta var mi yaa :D bilmiordum :)

      Sil
  3. Ben bu ürünü çok severim ve uzun zamandır kullanıyorum. Yağlı ve sivilceye yatkın ciltler için çok başarılı olduğunu düşünüyorum. Sivilce sebebi yağlanma olanlar için özellikle!
    Kullandıktan sonra en ferah hissettiren ürün bu :) İsmini görünce sevindim.
    Sen çok sevmemişsin gerçi sanırım cildin kuru ama yağlılar için ben de tavsiye ederim.
    en kötü özelliği kapağının tam kapanamaması...

    Daha önce sadece eczanelerde satılıyordu hatta çoğu eczane bilmez ama ben de Migros'ta gördüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen begendim ama öyle çok da değil keşke sivilcelerimi daha çok geçirseydi :) Ama onun dışında temizlik ve ferahlık konusunda gerçekten güzel :)

      Sil
    2. Ah keşke böyle şeyler sivilce geçirebilse ama malesef :))) Çok isterdim! En büyük sorunum onlar benim... ;)

      Sil
  4. Bende zamanında çok kullanmıştım Acnecinamide'i o zamanlar eczanede zor bulurdum :) Son almak istediğimde daha kalmamıştı, bende kullanmayı bırakmıştım :) Sivilceleri öyle aman aman engelleyen bir ürün değil, tekrar çıkıyor, sadece sivilce için alınmaması gerekir. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katılıyorum sadece sivilce için alınmaaz :)

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. hey dear, i like your blog))) follow4follow?
    kisses from Ukraine :-***
    maliovanka.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Beni sessizce takibe aldığınız için teşekkür ederim. Ben de sizi takibe aldım

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar bende yeni blog açtım nasıl olduğu hakkında yorumlarını paylaşır ve beni takip edersen çok sevinirim.
    http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. Merak ettigim bir urundu acikcasi ama kuru ciltli oldugum icin emin degilim :(

    YanıtlaSil