3 Aralık 2015 Perşembe

Missha perfect cover bb cream

 Merhaba millet bu benim ilk yazım ve ilk olarak missha'yı tanıtmak istedim çünkü biliyorsunuz ki çook çook merak edilen bir ürün ne kadar çok yazı olursa almak isteyenler için o kadar iyi. O yüzden şimdi bakaaalımm nasılmış :)

Bendeki  20 ml'lik ve gördüğünüz boyutlarda ama şunu söyleyebilirim ki 20 ml bile baya gidiyor özellikle bir kapatıcıyla daha kullanırsanız ve çok çok sorunlu bir cildiniz yoksa . No 27'yi kullanıyorum çünkü esmere yakın buğday tenliyim ve benim gibi teni olanlar için 27 yi öneririm zaten o kadar güzel bir yapısı var ki cildinizle kesinlikle uyum sağlıyor bu konuda sorun yaşamazsınız eğer çok çok farklı bir ton almazsanız. 27 haricinde 21 ve 23 numaraları da var.21 beyaz tenliler için daha iyi tabi ama dediğim gibi teninizle uyumu çok güzel beyaz tenliyseniz 23 de olabilir belki artık onu anlamak size kalmış bende 27 olduğu için bunu göstereceğim diğer tonları 1 ton daha açık gibi düşünün.
Fotoğrafları yakından çektim gördüğünüz gibi 42 SPF ye sahip. Ve cidden güzel bir özellik özellikle yazları resmen bir kurtarıcı missha.
Şimdi beğendiğim ve beğenmediğim özellikler sırlasarsak

Begendiğim:
- Söylediğim gibi teninizle uyumu çok güzel hatta hiçbir şey sürmemiş gibi duruyor ama sürüyorsunuz :) No makeup makeup yapmak isteyenler için süper bir ürün
-Kapatıcılığı orta diyebilirim öyle çok çok bir kapatıcılığı yok zaten bb krem ve bir bb kreme göre çoğu fondöten'den daha iyi diyebilirim.
-Kokusu çoook güzel :)
-Sıkımı çok kolay öyle boş yere gitmiyor hiç çünkü bu bazen sorun olabiliyor ama missha'nın dışı da içi gibi güzel.
-Cildinize aydınlık veriyor.
-Renk eşitliyor çok güzel bir şekilde.
-Canlılık da bir diğer güzel özelliği
-Cildi besliyor
Missha Bir kore ürünü ve koreli kızların neden bu kadar güzel olduğunu kullandıkları bb kremlerle anlıyoruz aslında :) zaten çok sorunlu olmayan ciltlerini mükemmelleştiriyor bizimkini mükemmel yapmaz belki ama eskisinden iyi olur çünkü benimki öyle oldu :D
-Koreli kızlar gibi olabilirsiniz :D
-Ortamlar da Kore bb kremi kullanıom ben huh dersiniz :))))

Begenmediğim:
-Yağlı bir cildim yok o yüzden kuru normal ciltler için çok güzel hatta besliyor. Ama yağlı ciltler alırken ilk küçüğünü alsın bir denesinler belki yağlı ciltlerde sivilce yapabilir :(
-Tadı güzel değil :D :D o yüzden sürerken dudağınıza sürmeyin :D ( Bazen oluyor işte)
-Doğal olmaması yani çoğu ürün böyle ama keske missha olsaydı.
-Koreli kızlar gibi güzel yapmadı?!!??

Şimdi bir örnekle nasıl durduğuna bakalım:


İlk başta görüyorsunuz çoook minik sıktım cidden çok fazla değil ama dağıtırken ne kadar da güzel elime damlattığımdan daha çok yayıyor sanki.
Elimin sağ tarafına yedirdim sol tarafına sürmedim.

Ne kadar belli oluyor bilmiyorum ama elimin ilk halinde damarlar falan belli oluyordu küççük küççük ve rengi böyle değildi.Ama yedirdikten sonra iştee sonuç bu pürüzleştirdi ve kapattı. Elimin sol tarafında damarlar daha belli. :) Umarım anlaşılıyordu çektigimde belli oluyordu çünkü ya :)


Son olarak şöyle retrica dan çekeyim dedim :) Missha Bb krem işte böyle sorunuz varsa yorumlara yazabilirsiniz Pc den girenler için yorum yapmak sol tarafta tarihin altında.
Not: Kapatıcılıği gerçekten çok güzel ama bir baska kapatıcıyla fondötenle birlikte kullanırsanız çok daha güzel sonuç veriyor ben Rimmel London Wake me up sürüyorum çok az üstüne de böyle de deneyebilirsiniz. Ve ilk yazım içiinn lütfen yorum yazın üyemde olursanız oohhh
Sevgiler :)

7 yorum:

  1. Ben Pure Beauty BB Krem aldım, onu deniyorum şimdi, sivilce yapanlar varmış bende yapacak mı bakalım :) Ondan sonra da Missha istiyorum kesinlikle, cildim problemli değil ama sağolsun çok beyaz cildim, güneş kremsiz olmuyor ama güneş kremleri de cildimi sapıttırıyor bu bb kremler benim için kurtarıcı :)) Bu arada blogun hayırlı olsun!

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürlerr ilk üyeeem :D

    YanıtlaSil
  3. Blogun hayırlı olsun, sohbet ediyormuşcasına okudum yazını :)

    YanıtlaSil
  4. resmen bir krem mağduru olarak şuan mahvolan cildimi toparlamaya çalışıyorum. Clarins ürünlerini kullandım ama, suratım fiziki türkiye haritasına döndü, inanamadığm bir şekilde. şimdi ise güneş kremi haricinde bir krem sürmekten ciddi anlamda korkmuş durumdayım... ama yine de güzel bir post.
    enerji mükemmel bi kere... ;)
    sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah allah üzüldüm öyle olmasına ama bence de bir süre cildini rahat bırakıp sadece temizleme ürünleri kullanabilirsin bence :) Ve teşekkür ederim :)) Sevgileeer

      Sil
  5. retricada çok güzel çıkmış : )) güzel bir yazıydı , ne kadar konuya uzak da olsam krem güzel kokuyorsa güzel kremdir diye düşünmüşümdür hep . teşekkürler .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim :)) Koku önemli tabii güzel kokan kremler hep bir adım önde :)

      Sil